Förlåt

Hej allihopa. Förlåt att jag eller kirby8 har skrivit not i bloggen idag.
Men jag var hos min moster och kirby8 glömde att skriva i bloggen.
Kirby8 får skriva not i bloggen non annan dag. Kirby8 kan inte skriva
i bloggen i helgen för att då är hon inte hemma. Men kirby8 kanske ska
skriva i bloggen på måndag. Klockan är nu för mig 22.00 alltså klockan
10 på kvällen. Nu ska jag skriva lite tillt om mig själv: Min hobby: leka
och ta hand om djur, vara med vänner,pyssel,skriva i bloggen och att
leka med minna katter och att spela panfu.
Vad jag gillar för musik: this is halloween och
waka waka (eller hur det stavas) och Lady Gaga med låten pokoface.
Minna bästa böker: Lasse Majas dektetivbyrå och kanske hotel gyllene
knoren. Min favorit sport är att: cykla. Mitt favorit spel: Super Mario,panfu,
kirby super stars ultra och clubb penguin, spela.se och ibland stardoll. Minna
saker jag brukar att göra på dagarna: Ta hand om djur, vara med vänner eller
smsa med minna vänner på min mobil, spela,skriva i bloggen, spela panfu och att
pyssla. Det var lite om mig. Hejdå allihopa ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0