Förlåt kirby8

Hej kirby8. Min dator var inte trög när jag loggade in på
panfu men sen blev den trög. Din dator är kanske okså
trög. Vi kan väl mötas och ha vårt spesijal panfu party
och lek i morgon istället? Jag kommer att skriva panfu
saga del 7 istället. Nu är min dator inte trög men när
jag loggar in på panfu så blir den trög undrar varför? :question: .
Jag hoppas att det är ok. Om du har trågit så har jag
lite tips till dig som du kan göra:
1. Spela stardoll.
2. Rita och måla hemma.
Eller nånting annat du kan om du vill så kan du skriva ett inlägg.
Jag kanske skriver nånting annat än panfu sagan del 7.
Hejdå kirby.
//dizzed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0