födelsedag i morgon och ett gömstelle :S + ett blogg djur.

Hej allihopa. Min syster som heter Michelle fyller år i morgon och jag
har gömt hennes prisent under ett gosedjur och så är det en filt över
i en soffa. Jag hoppas att ingen säter sig där prisenten är. Rubriken
heter födelsedag i morgon och ett gömstelle :S + ett blogg djur det
är för att......jag kan bäretta bättre: födelsedag i morgon = Min syster
fyller år i morgon ju, och ett gömstelle :S = Jag gömde ju prisenten till
min syster i morgon och jag hoppas att ingen sätter sig på den,
+ ett blogg djur = Det ska jag skriva nu:
Jag har fått ett blogg djur som heter Molle och är en räv,
om du vill se honom så finns han någonstans på min blogg.
Hejdå allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0