ett litet inlägg innan Natt :tired:

Hej allihopa. Nu för mig är klockan mycket sent klockan är 5 i 12 :O :S (PÅ NATTEN).
Men jag fick skriva lite snapt. Nu ska jag skriva om panfu: Det har hänt mycket saker
i panfu som när aliens kom till panfu världen :O men alierna var snälla och 2 aliens skulle
ha ett bröllop i balsallen. Det har ju okså kommit onda trollkarlar eller vad det var för elaka pandor
som Bunce, Krucio och många fler. Det finns ju okså massor av äventyr i panfu som rädda pokopetsen
och min son är en pirat och den mystiska isdiamanten och ett mystiskt samtal och många fler........
.............sömnig :S :tired: men jag får skriva mer ...... få se nu vad har med hänt på panfu???
jag minns inte för att jag är sömnig eller JO nu minns jag en sak till
det har kommit .........oj jag har vist glömt det ijen :blush: :tired:
mmmm jag måste nog sova nu hejdå allihopa och här är en bild på
en panda och en alien på panfu:
kolla alien ser ju inte als farlig ut oj juste. Måsta sova ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0