en bild på panfu och lite om mig.........

Hej allihopa nu ska jag skriva lite tillt om mig:
mina favorit bokstaver: D, A, och B mest D
minna favorit filmer: WALL.E och kanske Narnia
och TOY STORY 2
mitt favorit tv program: HUSET ANUBIS och
Svampbob Fyrkant
namn på minna katter: Shannon, Cloetta,
Mascot, Lady, Luffsen men nu ska jag inte
skriva mer om mig själv. Varför jo när jag var inloggad
på panfu så var jag i staden och sa: -alla som vill
bli fotade till min blogg kom till min träkoja nu. :)
och 2 styken kom och jag fick med dom på bilden
:D jag hoppas att dom kommer ihåg vad min blogg
heter :S men det gör dom nog här är bilden:

Kommentarer
Postat av: Pekka S

Hejsan!



Du har bra smak när det gäller film och TV. Jag gillar också SvampBob och Wall-E.



Lycka till med bloggen och Panfu!



Hälsningar Pekka

2011-01-05 @ 21:04:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0