djurens äventyr del 3 (skriven av dizzed)

Hej allihopa. Jag har lite att skriva innan
jag börjar fortsättngen av sagan. Jo em
jag skulle inte skriva del 3 på den här sagan
men jag hittade inte på nonting att göra. Egentligen
skulle kirby8 skriva fortsättningen :S. Jag hoppas
att det är okej för kirby8 att jag skriver fortsättningen.
Jag vet kirby8 får skriva sista delen av sagan då blir
hon glad (säkert glad) :D och sagan hetter djurens
äventyr istället för zoo. Nu ska jag skriva fortsättningen:
Djuret som var livsfarligt hadde rymmt från ett labb. Dom
som jobbade på labbet försökte att göra en dinosaurie. Dom
lykades och det var det som var djuret bakom dimman. Det
var en........jag tror att man kan kalla den för REX då förstår ni
väl vad det var eller??? Rex tog alla djur och kastade bort dom
llllllllllååååååååånnnnnnngggggggggttttttttttt borta till en öde ö. Öde
ön var jätte stor så alla djuren fick plats. Men minns ni inte lejonet
som hadde ett barn i magen :O det barnet var nu på väg ut NU!!!!
Lejonet hadde jätte ont i magen och alla djuren gick så lejonet fick
vara i fred. Men nu kom barnet ut. Men då kom det......................
(fortsättning följer.......)


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Dizze! Du är jätteduktig på att skriva, jag ser fram emot den spännande fortsättningen! Kram från moster :-)

2011-01-06 @ 13:02:44
URL: http://www.madfairy.se
Postat av: Samuel Varg Thunberg

Vilken fin liten saga du skriver! Du är väldigt bra på att skriva berättelser.

2011-01-06 @ 13:47:28
URL: http://www.trolleritider.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0