Den riktiga sagan del 1.

Hej allihopa. Innan jag skriver den riktiga sagan
så ska jag bara skriva lite: Den här sagan handlar
om mig på riktigt och den här delen skriver jag om
igår vad som händä igår alltså. Så nu ska jag skriva
sagan: Jag vaknade först av alla i min familj som jag
brukar göra. Det var lördag den 22/1-11 idag. Senare
så skulle jag, min mamma och min syster köpa saker
i affären och då köpte jag godis till mig :D. Jag valde
godis till mig själv. Men när jag valde godis till mig själv
så såg jag en gul lapp i en godis låda, det var något godis
som hette Japp som lappen var i. Jag tog lappen och öppnade
den och det stog massor av saker som någon skulle köpa och
en av dom sakerna var mjölk. Men det var konstikt för att det
stog inte någonstans att någon skulle köpa godis :S och varför
skulle man gå förbi massor av godis när man inte ens ska köpa
godis :question: . Jag sa att jag hittade lappen till min mamma
och hon sa att det kanske var någon som tappade den där.
Men det kan ju väl inte hända??? Varför skulle man göra det
när man inte ens ska köpa godis?????? När jag kom hem så
skrev jag ett inlägg till denna blogg.
Fortsättning följer om en vecka......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0