Den magiska leksaksaffären

Hej allihopa. Jag såg nys på filmen Den magiska leksaksaffären och
den filmen är bra tycker jag. Om ni inte vet vad det är för film så kan
jag skriva om den:
Om Den magiska leksaksaffären:
Den handlar om en populär leksaksaffär som många barn leker i.
Alla leksaker som gosedjur, lego-gubbar, djur och sånt lever där.
Ägaren av leksaksaffären heter Herr Mackapär
(förlåt men konstigt namn liksom =/ ). Herr Mackapär var 243 år.
Det var andra som jobbade i leksaksaffären okså, men Herr Mackapär
var cheffen (och mäst år av alla). Det var en tjej som jobbade där och
hon var typ 23 år (kanske) tjejen kunde piano jätte bra jag vet inte vad
tjejen hette. Sen kom det en annan som kanske ville jobba där (KANSKE).
Herr Mackapär var rolig i filmen ibland. Den som kanske ville jobba där
var en han och han hette kanske Henrik. Herr Mackapär och alla andra
som jobbade där kallade Henrik för Fisen (vet inte varför eller kanske...????).
Jag vet varför alla som jobbade där kallade Henrik för Fisen men det är
ett svårt ord som jag har glömt bort. Inte om Den magiska leksaksaffären:
Det var lite om filmen Den magiska leksaksaffären och jag kanske ska skriva
senare igen eller nu. Hejdå allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0