dåliga och bra saker på panfu

Hej allihopa. DÅLIGA SAKER I PANFU: Jag vet inte vad ni tycker
men jag tycker inte
om dom nya panda kropparna. Många kläder ser konstiga ut
när man sätter på dom .Som hund nossen och maskara blue
eller vad det hette. Jag vill inte att panfu ska nästan byta saker
och sånt i hela panfu snart kanske dom byter kartan, lobbyn, träkojaorna,
stranden, djungeln, vulkanen, simmbasengen och ALLTING det vill inte jag.
Jag vet inte om ni tycker lika som jag men jag tycker inte att dom ska
byta allting!!! BRA SAKER I PANFU: Jag tycker om att dom har en blogg på
panfu så att man kan veta mer saker. Jag tycker okså om att man kan träffa
Max och Ella och kanske Kamaria i panfu. Det jag vill att dom ska ändra i panfu
är att man kan skriva det här i chaten: 1+2=3 :-) =) och såna här saker: "#€%&/()=.
På panfu så kan man bara skriva bokstäver och ? och . och ! och kanske , det kan
man bara skriva. Men det som är bra i panfu är att det finns regler så att man inte
blir elak mot andra eller att seja allting om sig själv (fast det kanske skulle vara kul???)
och mer regler. Det är okså bra att man kan lära sig engelska och att spela spel och få pengar.
Det finns massor av saker som är bra i panfu och andra saker som är dåliga men mest saker
som är bra. Hejdå allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0