brev till dizzed från kirby8

Hej dizzed jag kan komma och träffa dig imorgon.
Om jag inte kommer klockan 2 så kommer jag klockan 3
men vänta nu........vart ska vi träffas :question:
vi kan väl träffas i min eller din träkoja om jag inte
är non stans på dom stellerna så får du kolla i staden
eller vänta på mig eller så kommer jag klockan 3 ok
och i övermorgon får jag ta av dinna bilder till bloggen?
du behöver inte seja svaren i bloggen du kan seja svaren
imorgon efter frukost om du kan logga in då? hejdå
dizzed :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0