brev (från dizzed till kirby8)

Hej kirby8 du har värkligen fantasi och
skoj i dig. Du gjorde en bra början på
sagan :) .Jag visste inte ens vad den skulle
heta :D . Imorgon på panfu har jag not att
seja till dig. Det är en hemmlis. Som dom andra
som läser våran blogg får vetta snart. :cool:
så det är därför jag inte sejer hemmlisen i bloggen
för då kan ju dom andra läsa vad det är. Jag kan
inte seja vad hemmlisen är ikväl klockan 7 på efter
middan för att då ska jag ju träffa vänner i panfu
:D :) vi ses imorgon klockan 2 eller 3 på efter middan imorgon
om det går för dig?  i bollyland om bollyland är full så tar vi
kidspanda. Kom ihåg det kirby8 och i över morgon får du
skriva i bloggen själv och hitta på nonting i bloggen hejdå
kirby8 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0