bilder

Hej allihopa. Jag vill skriva om bilder och visa bilder.
Här är bilderna som min pappa har gjort mycket jobb med:
och den andra bilden kommer på panfu saga del 7 eller 8 eller 9 eller 10 men jag kan
visa en liten bild av den:
Det var inte hela bilden men en liten del av den.
Här är bilderna från mitt riktiga hem:
He he det är mr gorkohead kallar jag honom. Det finns
okså den här bilden från mitt hem:
Bild på mig
Jag ger er bara en, bara en bild som kommer vara på panfu saga del 7 eller
dom andra siffrona, det är den här bilden:
He he man kanske inte förstår så mycket och jag råkade få musen med :blush: .
Hejdå allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0