bästa vänner i panfu

Hej allihopa jag har jätte många vänner i
panfu
över 100 styken. :-0
Men det är bra att ha många vänner.
Jag har två bästa vänner på panfu
som ni vet och om ni vill träffa mig
så logga jag in i panfu klockan 8
i bolly land om bollyland är full
så loggar jag in i kidspanda i slotet . Om
ni vill träffa mig och bli kompis med mig.
så loggar jag in då. =) och imorgon kanske jag loggar in
ijen i bollywood eller bollyland.
Klockan 7 på eftermiddan i min träkoja
ni är välkommna till min träkoja imorgon. :)
och snart ska jag ha en tävling
i min blogg så kolla åfta i min blogg om ni
vill vara med i den jag hoppas att vi ses imorgon
och ikväl hejdå allihoppa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0