arg på en panda på panfu :mad:

Hej allihopa. Jag var inloggad på panfu förut och en
var inte alls snäll, alltså jag var med 4 pandor men
då behövde en logga ut och så blidde det 3 och sen
gick en så det blidde det 2 och ingen mer gick. Men
när en panda skulle jobba i simmbasängen så vad
det bara jag och en annan panda som retade mig :mad:
och sen när den andra pandan som kom från sitt
jobb så var den pandan som retade mig snäll men när
den andra pandan gick så retade hon mig ijen :mad: .
Ja ja hejdå allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0