Äntligen en guld panda dag!!! :D.

Hej allihopa. Jag är kirby8 nu för att jag var inloggad med
dizzed på panfu tidigare och vi bästemde att vi skulle göra
ett inlägg var och sen ett tillsamans :D. Dizzed skulle göra en
ny kategori och skriva om den (som ni ser i förra inlägget) och
jag ska skriva om att det är............EN GULD PANDA OCH LEVEL DAG
I PANFU IJEN!!! Jag har längtat SSSÅÅÅÅ mycket till det :).
Ja.....För ni som inte vet nånting om panfu nästan så kan man vara
guld panda så man kan köpa kläder, köpa möbler till sin träkoja,
klä och sminka sin panda, addoptera ett husdjur (eller flera husdjur)
och massor av mer kan man göra men det kostar riktiga pengar att bli
guld panda. För dom som inte är guld panda så kan det komma ibland
guld panda dagar och det finns levlar som man får belönningar om man
kommer till andra levlar men vissa levlar så måste man vara guld panda
för att få belönningarna. Belönningarna kan man få på en leveldag fast då
får man alla saker som man kan få på ALLA levlar. Det var lite om guld panda
och level dagarna. Jag och dizzed kommer att skriva snart ijen. Hejdå allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0