ändringen

Hej allihopa jag skulle bara säja att jag inte
kommer att logga in i panfu just nu idag
jag var inte så smart då (FÖR ATT DÅ
KAN MAN JU INTE CHATA!!!!) man kan ju
inte skriva vad man ska säja när klockan
är 8 men imorgon klockan 7 kommer jag
till panfu =) i efter middag jag är i
bollyland eller bollywood imogon
klockan 7 så då kan ni träffa mig
jag är då i min träkoja eller i staden
men ni kanske läser det här sent
alltså mer sent. Typ imorgon för mig
så att ni vet så är det för mig
Tisdag den 4/1-2011 och
klockan är: 20.15 alltså
klockan 8 och lite till hejdå
allihopa =) :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0