101 Dalmatinerna.

Hej allihopa. För att rubriken heter 101 Dalmatinerna det är för att
det är inlägg nummer 101 :). Jag tänkte skriva om dom men jag
kommer inte ihåg vad som hände på filmen :question: . Ja det är
sant att jag har sett den men det var för länge sedan. Jag älskar
hundar och min favorit hund ras är: Dalmatinner :love: . Jag Kommer
ihåg lite om filmen 101 Dalmatinerna. Det är en popolär film tror jag.
Kirby8s favorit djur är hundar :) ;) :D. Jag har ingenting att skriva om
den filmen he he........Ja ja jag ska skriva panfu saga del 7 nu på det 102
inlägget. 102 Dalmatinerna :D :). He he jag vet att den inte heter 102 Dalmatinerna
men det var bara ett skämt :) ;) :D. Hejdå allihopa.
P.s. Om 101 Dalmatinerna var i mitt hus så vet jag nog vad dom skulle jaga:
fast vi kommer ALDRIG OCH JAG MENNAR ALDRIG att låta 101 hundar vara
i mitt hur med minna katter ;(. He he det var ett tillt skämt........Men det var nog inte roligt :blush: .
Ja ja hejdå igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0