100 inlägg :).

Hej allihopa. Gratullerar nu har jag skrivit 100 inlägg :D och ni har läst så många inlägg :D.
Det betyder att ni ska få en överasskning. Alltså varje gång som jag har gjort 100 inlägg så
får ni en överasskning. Nästa överasskning kommer på det 200 inlägget :cool: . Jag vet inte
derekt vad jag ska ge er för överasskning idag??? Det blir kanske att ni får välja vad som jag
ska skriva. Alltså om ni typ vill att jag ska skriva en saga så kan ni skriva det i en kommentar
men ni får välja vad ni vill att jag ska skriva. Ni får okså om ni vill skriva vad sagan ska heta
och vad den ska heta. Ni får bästemma vad ni vill som jag ska skriva till och med en tävling.
Ni kan okså skicka en kommentar och på den kommentaren så kan ni skriva ett helt inlägg
som jag ska skriva som att en av er kanske skriver: Hej allihopa. Nu ska jag skriva en tävling
och jag är inte dizzed nu för att jag skickade en kommentar till dizzed som överasskning för att
hon hadde skrivit 100 inlägg och vi har läst alla inlägg :).
Inte om inlägget som var ett exempel på vad ni skulle skriva:
Det kan vara typ så men ni vet ju att
jag är dizzed det där var bara ett exempel. Ni kommer att få olika saker som överasskningar
varje gång som jag har skrivit 100 inlägg. Jag skulle bli jätte glad om ni skickade en kommentar
till mig :D :). Hejdå allihopa och ett STORT GRATTIS för att ni har läst 100 inlägg nu.
Psssst jag kommer att göra en GRATTIS FÖR ATT NI HAR LÄST 100 INLÄGG till er snart men den kan
jag inte göra nu tyvär men jag gör det snart :) ;) :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0