Vill ha en.....Mysig blogg :S

Hej allihopa. Ja som rubriken så vill jag ha en mysig blogg. Alltså
en.....mörk, fin, trevlig, rolig, häftig och mera. Jag vill ha den mörk
för att jag tycker att det är mysigare med mörkt än ljust. Ja ni förstår
nog att jag vill ha en fin blogg. Jag vill ha en trevlig blogg så jag gillar
den och alla andra ska gilla dekoreringen och sånt. Jag vill ha en rolig
blogg för att jag kanske få fler läsare då. Jag vill ha en häftig blogg för att alla
andra har så häftig text och sånt. Era bloggar som jag har kollat på och jag har kollat på många bloggar dom är alltid: Jätte fina, häftiga, mysiga,
trevliga och mycket mer :love: . Så då föstor ni väl? Att jag vill ha en mysig blogg?
Om ni har några blogg desajn tips till mig så skulle jag bli jätte glad om ni sa dom
med en kommentar :P. Ja det var det jag ville skriva men jag måste sova nu, klockan
är: 0.20 :tired: VÄNTA är klockan över 12?!?!?!?! Oj, oj, oj, oj jag tror i alla fall det :bigeyes:
nu måste jag värkligen sova.........He he. Tack för kommentaren, Mollymo. Bra att du gillar min blogg
det gör mig väldigt glad :D :thumbup: . Hejdå allihopa.

Kommentarer
Postat av: mollymo

Del 2 ska du skriva kirby.

2011-02-05 @ 10:53:44
URL: http://panfumollymo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0