Vart jag och kirby8 jobbar på Panfu

Hej allihopa!
Ja, som i rubriken så ska jag och kirby8 berätta vart vi jobbar
på Panfu :D.
Kult eller trågigt! Ja ja :D!
Japp, kult eller trågigt ;).
Ja men........ Jag har gjort några bilder ;).
Jaha :D. Kan du visa dom?
Självklart :thumbup: .
Jag har också gjort en bild på Paint ;).
Jaha :). Jag har också Paint som jag har gjort bilden på ;).
Vad kult :) :D.... Ja ja, jag visar vart jag jobbar först :cool: :D :).
Ok ;). Sen jag :cool: :D.
:D :).
Mitt jobb är glassbaren:
 
Ni ser väl Rosi bredvid mig ;). He he :).
Hi hi :D.
Har du några andra jobb?
Nepp. Men jag har ju gjort om min jobb-bild på Paint lite ;).
Juste :) ;) :D.
Här är bilden som jag har gjort om på Paint lite ;) :

Fin :D.
Tack :love: .
Här är minna 2 jobb :D.
2??? Har du 2 jobb??
Japp ;). Jag fick ett jobb idag :).
Ok :D ;).
Här är mitt första jobb ;) :) :D :

Hi hi :D. Jag jobbar i resturangen Chez Bruno ;).
Jaha :D. Paolina9´s favorit plats där är att sitta på bordet med muffins :P.
Hi hi :D.
Här är mitt andra jobb på Panfu:

Kult, du jobbar i djuraffären :love: :D.
Hi hi :D.
Och här är en bild som jag har gjort på Paint:

Jättefin :) :D.
Tack :D :love: :cool: .
Men varför pekar eller vad det är på Bollysarna :/.
Va??? Jaha du mennar:
Varför är det pilar som pekar på Bollysarna? :D.
Jo det är för att:
Pilarna pekar på dom bollysarna jag vill ha :D...... Och ni ser att olika pilar pekar på alla Bollysar för att jag vill ha alla bollysar :love: :D..... Men man måste ALLTID vara guld panda för att göra någonting nästan på Panfu :tired: :mad: .
Ja ja! Det fins ju Guld Panda dagar ;).
Japp :D.
Hejdå allihopa och ha det kult :P.
Hejdå allihopa! Ha re bra ;) :P :D.

Hi hi :D..... Nej jag tar dom här nu ;) :

:D ;) :).

Kommentarer
Postat av: SuperAnnis

Läs min blogg Disse.

2011-03-01 @ 14:17:02
URL: http://superannis.blogg.se/
Postat av: SuperAnnis

Läs min blogg Disse.

2011-03-01 @ 14:43:24
URL: http://superannis.blogg.se/
Postat av: HipHop131

cool blogg jag älaskar den och du har rätt panfu är bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-30 @ 15:06:50
URL: http://hiphop.blogg.panfu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0