Tiger bolly har ett namn :D

Hej allihopa. Jag är kirby8. Den normala texten är dizzed.
Hej allihopa :D ;).
Ja, he he :).
Hi hi :).
Oj juste:
Nu har min bolly ett namn :cool: :D.
Jag har också sagt vad han heter till honom:

Ja, ni ser väl att jag säger till honom: 'Du ska heta Honey!'' ,
och han heter Honey som ni förstår ;) :D.
Honey?! Gulligt namn :love: :love: :love: .
Ja :D. Ja ja. Det var det vi skulle skriva och kom ihåg:
Om vi säger att 'Honey''är här så måste ni alltid komma ihåg att Honey är min bolly på Panfu :love: .
Hejdå allihopa.
Hejdå allihopa :love: .
:D :) ;).
:D :) ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0