Spela.se, stardoll.com, Panfu.se och kanske mer ;)

Hej allihopa. Jag är dizzed ;) :) :D.
Jag ska bara visa er några roliga spel
som ni kan spela....... Ok.................
Spel hem sidor typ......... Vet inte hur
man kan berätta :S typ.
Ja ja. Här är spela.se :
Klicka: HÄR för att komma till: spela.se ;) :D :P.
Här är: Stardoll:
Klicka HÄR för att komma till: stardoll :D :) ;).
Här är: Moviestarplanet:
Klicka HÄR för att komma till: MovieStarPlanet :D ;) :P :).
Här är: Panfu:
Klicka: HÄR För att komma till: Panfu :D :love: ;) :) :P :cool: .
Här är: Miniclip:
Klicka: HÄR för att komma till: Miniclip :D :cool: ;) :) :love: .
Det var några spel som jag tycker är jätte roliga att spela ;).
Hejdå allihopa :love: .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0