Snart kommer panfu saga del 8 och 9

Hej allihopa. Ja ni minns väl alla panfu sagor jag skriver ;). Om ni
inte minns dom eller om ni är nya blogg läsare så kan ni läsa panfu
sagorna. Alla panfu sagor ska vara på kategorin: Panfu. Om ni inte
vett vart dom är (alltså panfu sagorna) så kan ni gå in på kategorin:
Panfu, och sen leta efter dom, men vissa panfu sagor (som panfu saga del1
och andra) dom finns om ni blädrar längst ner på kategorin: Panfu, och sen
så står det: 'tidigare inlägg'' klicka då där och sen leta efter dom andra ;).
Ja ja, nu ska jag berätta nånting annat som handlar om rubriken till det
här inlägget:
Idag eller i morgon så ska jag skriva: Panfu saga del 8 :D. För att jag har bestämt
att jag ska skriva panfu saga del 9 på alla hjärtans dag om jag hinner :D :).
Ja det va det jag skulle skriva idag och jag kanske ska göra Alla hjärtan dag ändringar
på bloggen :D :love: :) ;).
Hejdå allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0