Snart Fredag men mår: Nja

Hej allihopa. I morgon är det entligen fredag :D. Då är det sista dan på
skolan tills på måndag. Kirby8 ska vara borta i helgen och då kan jag
skriva nånting extra om henne. Just nu så äter jag vindruvor och dricker
mjölk till (rätt gott) :P. Men jag har ätit får många vindruvor så jag mår
nja. Alltså jag mår konstigt men inte jätte konstigt och då sejer jag nja.
Jag längtar tills i morgon och då kanske jag ska skriva panfu sagan del
8 :cool: . Jag ska också skriva nånting extra med kirby8 i morgon och
i helgen. Nu ska jag se på TV och dricka mjölk och kanske äta litte mer
vindruvor :P. Ha ha jag ska skriva lite också eller.....Får jag det dizzed?
Ok. Jippi jag ska också skriva till dig, dizzed att: Du kommer att få
mag sjuka kanske om du äter mer vindruvor :S. Jag har hört att det har
kommit mag sjuka och det är inte roligt kan jag seja :S.
Mmm....Men jag har aldrig haft mag sjuka :P.
Du kanske får det och då kan vi inte träffas eller blogga och sånt i panfu ;(.
Ja men man har ju bara mag sjuka i typ 3 dagar eller nånting :cool: .
Ja och i dom 3 DAGARNA så kommer du vara så trött så att du inte kan göra
nånting och du får bara ligga i sängen och sova och DU KOMMER ATT MÅ DÅLIGARE
ÄN NÅGONSIN!!!!!!! Jag hoppas att du INTE får mag sjuka för att du är ju en så bra vän.
Ojdå :S.....Jag vill inte ha mag sjuka..... :S.
Ja!!! Ja men du kommer säkert inte att få mag sjuka för att du sa att du var friskare.
Ja om alla läsarna inte förstår med det där med: Friskare Så skriver jag mer om det i morgon efter
skolan. Hejdå allihopa.
Hejdå allihopa. Dizzed ätt inga vindruvor nu!!! :mad: .
Jag lovar inget :P.
och den super snälla kirby8!!! :D.
Hi hi :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0