Skriver bara pytte lite

Hej allihopa. Jag skriver ett tillt inlägg för att min mamma prattar i
telefonen och det tar LÅNG tid :tired: ok nu har hon slutat men jag
skriver detta ändå. Jag och min familj ser en film och min mammas
telefon ringde så vi fick pausa. Men min mamma slog rekord!!!! Hon
bara prattade i 2 minuter :). Som sagt så åker kirby8 bort i morgon
så hon kommer inte att blogga i 3 dagar. I morgon ska jag skriva 2
inlägg......Kanske mer. Ja em......Jag bloggar mer i morgon efter skolan.
Hejdå allihopa. P.s. Jag gör snart bilden till er för att ni har läst 100 inlägg ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0