Ska träffa Honey

Hej allihopa. Jag är Rosi, dizzeds bolly på Panfu :).
Jag kan inte ha en annan färg på texten för att jag vet inte hur
man ändrar färg på texten :question: .
Ja ja, nu till saken som jag skulle skriva:
Dizzed måste jobba (hon jobbar i glass baren) så hon
kanske kommer snart ;).
Jag fick skriva ett inlägg innan dizzed kommer ;).
Ja, ni har väl läst att jag fick två brev igår (gå två
inlägg under så förstår ni), på ett brev så ville ju en
bolly som heter: Honey som var kirby8s bolly, han ville träffa
mig på lördag (imorgon) på glass baren, i panda världen: Bollyland,
klockan 7..... Jag ska träffa honom då...... Men tänk om det blir pinnsamt :blush: ,
och dizzed jobbar ju i glassbaren, just i Bollyland jobbar dizzed i glass baren :blush: .
Då kan hon se oss :blush: . Och jag får inte gå utt :S.
Jag vet:
Dizzed jobbar inte lockan 7 på kvällen, på lördagar :D. Men jag får ju inte gå ut........
Jag måste nog rymma ut, då :blush: .
Ja ja, om ni har fler tips så kan ni kommentera om ni vill ;).
Nu kommer dizzed :bigeyes: .
Hejdå alla.
//Rosi :love: .
:blush: :love: .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0