Ska jag ge ett brev eller inte??

Hej alla pandor och bollysar ;). Rosi här :D.
Dizzed var inloggad på Panfu nys!
Vi har en dator i dizzeds och min, och Woodys träkoja bakom en staty, för att vi ska kunna skriva inlägg till bloggen ;).
Jag var bakom statyn och nästan bredvid datorn för att
bakom statyn är typ ett hemligt stelle ;). Dizzed såg i alla fall
inte mig...... Men dizzeds Woody såg mig lite och kollade konstigt
och noga på mig!!
Jag tog med mig papper och en rosa penna och skrev ett brev till Honey :blush:
bakom statyn.
Dizzed undrade vart jag var och kollade en liten stund på statyn men inte bakom
statyn och sen kollade på en bild på mig...... Men sen så gick hon och letade under
en soffa :D.
Jag bara fortsatte att skriva på brevet :D.
Jag var precis klar med brevet när dizzed loggade ut från Panfu :rolleyes: .
Ja :blush: , nu har jag lagt brevet i ett kyvärr :blush: jag har till och med skrivit vart
Honey bor, att det är till Honey och inte någon annan och mer på kyvärret :blush: .
Det är bara ett problem till:
Jag vet inte om jag ska ge kyvärret till Honey :blush: .
Kan ni berätta om jag ska göra det eller inte...... Fast då måste ju ni veta vad som står på brevet.....
Jag skriver vad det står i morgon.........
He he! Hejdå allihopa.
//Rosi :love: .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0