ska försöka att skriva mycket idag+Ny äventyrs bok :)

Hej allihopa och så att ni vet:
Dizzed här :D.
Ja, jag ska försöka att skriva många inlägg idag :D ;) :).
Och jag kommer kanske att ändra lite design idag också ;).
Har ni läst Panfu bloggen idag :bigeyes: ok..... Inte så farligt
eller spännande nyheter :tired:  men en BRA äventyrs bok :cool: .
Alltså:
Det har kommit en ny äventyrs bok med kanske nya äventyr :cool: .
Vet ni inte det???!!!! Jaha..... Läs då Panfu bloggen :cool: .
Klicka HÄR för att komma till Panfu bloggen ;).
Läs sen inlägget på Panfu bloggen på det här inlägget:
'Ny äventyrsbok med många tips'' ;).
Ja, ni får läsa i Panfu bloggen om ni vill så klart ;).
Ja ja, nu ska jag logga in på Panfu ;).
Hejdå allihopa.
P.S. Jag tror att jag ska ändra lite/mycket på headern i bloggen ;) :D :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0