siffror kan bli ord?

Hej allihopa. Jag vet inte varför rubriken heter så??? :question: men det är dizzed som
har gjort det nog.....Den här svarta och tjocka texten är kirby8 alltså jag för mig :D.
Jag gjorde fråge teknet på rubriken :D och dizzed skrev allting ;).
Alltså förlåt men dizzed kanske har blivit knäp eller nånting för att rubriken heter så :question: .
Hörö!!! :mad: .
Förlåt men vad mennade du med rubriken :/ =/ :question: .
Jo det är för :D. Kirby8 jag ska visa på henne.
ÖÖÖ......VA????????????????????????????????????????????????
Ha ha :D. Kirby8 43770 :D.
???? :question: ???????
Vänd på siffrorna :cool:
Va????
:rolleyes: Jag mennar.....43770 = HELLO :D.
?????
:tired: Jag mennar :tired: med.......Digitallare siffror eller vad man ska säga....Ahh det går inte :thumbdown: .
Hejdå allihopa :tired: .
Hejdå allihopa.

och


Kommentarer
Postat av: mollymo

Fin blogg :)

2011-02-04 @ 22:53:56
URL: http://panfumollymo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0