Så klart en ny kategori igen om hjälp!

Hej allihopa. Jag har en ny kategori som heter: hjälp. I den så skriver jag om
hjälp så klart. Som att.....om ni har en fråga som ni har skickat med en kommentar
så skriver jag svaret i den här kategorin. Jag kan också hjälpa er med äventyr på
panfu här om ni skickar en kommentar om vilket äventyr det är och vart ni är i den.
Jag kan också skriva mer om: Tävlingar, sagor, nyheter och mer på den här kategorin
så ni förstår mer om det. Ja det var det jag skulle skriva nu....Hejdå allihopa och jag
hoppas att jag kan hjälpa er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0