Rosi här ;). Ska kanske snart till Honey

Hej allihopa. Jag är Rosi, dizzeds bolly på Panfu ;) :) :D.
Ja, ni tror väl att jag ska träffa Honey klockan 7 på eftermiddagen
idag..... Men jag fick ett tillt brev från Honey nys....... Jag tar inget kort på det
Men jag kan skriva vad det stog:
Hej igen Rosi!
Det här brevet är från Honey, Kirby8s bolly :).
Jag kan inte träffa dig klockan 7.... Men går det
klockan 3 på eftermiddagen??
Ja ja, jag hoppas att vi kan träffas då!
Kom ihåg att vi kan träffas i
Pandavärlden: Bollyland, i glassbaren, klockan 3 på eftermiddagen (inte 7).
Hoppas vi träffas....
//Honey.

Så då är väl det bestämt ;), jag ska nog träffa Honey då :) :D ;).
Hejdå alla!
//Rosi :love: .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0