Rosi har fått post :)

Rosi, Rosi, du har fått post så kom!!!!
Ja, ja, jag kommer väl :tired: .
Åhh, Hej allihopa ;). Den Snea och tjocka texten är Rosi,
min bolly på Panfu :).
Mmmm...... Vart är min post då :rolleyes: .
Åhh..... Den är här men jag ska gå till: Delfinen Oscar just nu ;).
Delfinen Oscar :question: ???????????????????????
Delfinen Oscar är en delfin som har besökt Panfu ;).
Han hade ett quist (eller hur det stavas) för oss pandor.... Men det
har han inte nu, men nu har han Internet Tips till oss varje dag, om chatten
tror jag ;). Man får också 100 pandamynt om dagen om man lysnar på han :O ;) :D :).
Ja.... Du har ju inte varit utomhus på Panfu på länge för den där: Evron, det kan faktiskt
vara farligt ute på Panfu just nu :(.
Ok :(...... Men tur för att Oscar är här och ger dig 100 pandamynt om dagen.....
Annars så får jag kanske ingen mat :(, men nu är ju han här :D.
Ja......... HÖRÖ :mad: ..... Ok det är bra att han är här då :rolleyes: . Men kolla här är en
bild på honoim :D :

Japp ;). Gå till Oscar nu så får jag läsa min post själv, och kanske visa posten på
inlägget ;).
Ja ja, ok, Hejdå Rosi..... Jag kommer snart..... Eller om en lång stund om jag träffar några vänner på väggen eller nåt  ;).
Ok, hejdå!
Nu har dizzed gått ut och nu kan jag läsa min post :D. Nu öppnar jag........
Hhhmmmmm.................


Oj, vill ni veta vad det står ;).
Jag kan ta en bild på den med min Kamera, (klick) .
Så ;), här är posten jag fick ;) :

Om ni undrar vad det är för rosa saker som håller min post så är det minna små, rosa bollyhänder ;).
Hmmm...... Han som skickade posten värkar inte ha ett namn än, synd :(.
Ja ja, det var min post det ;).
Hejdå allihopa ;).
//Rosi :love: .

Kommentarer
Postat av: kirby8

Hej :). Konstigt, jag har inte sett min bolly skriva ett brev :/.

Han var faktiskt väldigt trött när han, och jag vaknade :-/.

Ja ja, vi får väl lösa det där mysteriet ;).

Hejdå.

//kirby8.

2011-02-16 @ 16:57:21
URL: http://dizzed.blogg.se/
Postat av: dizzed-bloggens ägare

Hej. Ja, väldigt konstigt är det ;).

Det kan vara din bolly som skrev brevet till Rosi sent på natten :-/.

Ja ja. Hejdå.

//dizzed.

2011-02-16 @ 17:01:38
URL: http://dizzed.blogg.se/
Postat av: Sahira

Såklart du får komma! :)



Kram, kram!

/Sahira

2011-02-16 @ 17:23:43
URL: http://sahira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0