Rosi har fått mer post!

Hej allihopa. Jag är Rosi, dizzeds bolly på Panfu :).
Jag har fått mer post! Nu ska jag öppna posten jag fick.
Ett kyvär var rosa och ett annat kyvär var vitt :S.
Ja ja. Nu öppnar jag dom..........................................
Åhh, juste, Här är bilder på posten jag fick :) :
Honey? Gulligt namn...... Tycker dizzed också :P.
Jaha, så det var han som skickade ett brev till mig förut :P :) :D.
Här är mitt andra brev:
Jaha...... Han vill inte berätta vem han är, synd :(.
Fast han är ju en HEMLIG beundrare!
Ja ja.
Jag undrar vem han är....... Alltså han som skickade brev nummer 2 till mig :D..... Han som var en av minna
hemliga beundrare!
Jag ska nog träffa han som ville träffa mig på det först brevet jag fick idag :P.
Har någon också fåt någonting sånt här ens? Två brev på en dag och en vill träffa mig, + en hemlig beundrare???
Ja ja. Jag skriver senare
Hejdå alla!
//Rosi :love: .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0