Panfu_Ella <3

Hej allihopa. Ni kan inte veta vad jag såg :).
Du såg Panfu_Ella i panfu på den vanliga
stranden och jag var med :D.
Ja och jag blev vän med henne :cool: .
Inte jag :(.
Nej men du som sa att du aldrig någonsin
vågade att säga jag älskar dig till någon,
men vad sa du till Ella då när du fick reda
på att hon var där :rolleyes: .
.....Ok jag sa: jag älskar dig till henne men
hon är typ en av dom mest kändaste pandorna
i hela panfu :cool: :D :).
Ha ha :D. Ja och jag blev JÄTTE GLAD!!!!!!
Jag med :D.
Panfu_Ella om du läser det här inlägg så kan du väl skicka en
kommentar så att vi vet att du är här eller?
Jippi :D.
Jippi <3 :D.
jippi <3 :D :cool: :love: :).
Jippi <3 :D :cool: :love: :) :thumbup: .
Hi hi :).
Japp.....Om ni inte tror mig att jag är vän med: Panfu_Ella så ska jag
bevisa det för er i ett annat inlägg :cool: .
Panfu_Ella om du läser det här så kan du väl skicka en kommentar
till oss.
He he :D. När det blir en sondär text (på den texten åvanför) Så betyder det att
vi säger nånting sammtidigt :D :).
Till Panfu_Ella från: Kirby8 och dizzed:
:love: :cool: :D :) :thumbup: :P.
Ja vi hadde tyvärr ingenting mer att ge till dig Ella än smileysar :rolleyes: men om
du skickar en kommentar så kanske jag gör en bild till dig :D.
Hejdå allihopa (och Panfu_Ella).
Hejdå allihopa (och Panfu_Ella).
och

Kommentarer
Postat av: tassa09

hej hej det är jag igen.

ni hade skrvigt om Ella.

och jag gillar att ni skrver om panfu.

jag hoppas vi ses på panfu snart ígen.



////tassa09 heej dååå vi ses :)

2011-02-09 @ 13:01:51
URL: http://.
Postat av: tassa09

hej hej det är jag igen.

ni hade skrvigt om Ella.

och jag gillar att ni skrver om panfu.

jag hoppas vi ses på panfu snart ígen.



////tassa09 heej dååå vi ses :)

2011-02-09 @ 13:02:26
URL: http://.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0