panfu saga del 7 :love:

Hej allihopa. Äntligen ska jag skriva fortsättningen jag hoppas att ni kommer ihåg ;).
Här är fortsättningen:
-I MORGON VARFÖR!!! Skrek Lova jätte högt, så högt att nästan hela panda kullen
gick sönder :bigeyes: .
-Lugna ner dig. Sa Kamaria lugnt.
-VARFÖR DÅ!!! Skrek Lova igen.
-Jag bara skämtade för att du har en till kraft. Sa Kamaria lugnt igen.
-Vad är det för kraft? Frågade Lova.
-Du har is kraften. Sa Kamaria lugnt igen.
-Ok. Sa Lova lugnt.
-Men den kraften är jätte svår men jag kan den. Sa Kamaria.
-Ok. Sa Lova.
-Kolla. Sa Kamaria. Kamaria viftade med trollstaven och sa några konstiga ord. Kamaria kastade is på Lova så hon blev typ ett is block.
-Wow. Sa Lova.
-Får jag tästa nu? Frågade Lova.
-Vist men du måste komma ihåg dom här orden meddans du viftar med trollstaven: Bla blo ISO bla blo ISO SI IS. Sa Kamaria.
-Ja ja ja Bla blo ISO bla blo SI IS. Sa Lova meddans hon tog trollstaven.
-Jag tästar på dizzed :D. Viskade Lova i Kamarias öra.
-Ok. Viskade Kamaria tillbaka.
Dizzed hadde armarna i kors och såg trågig ut men hon hörde inte vad dom viskade för nåt.
Lova viftade med med trollstaven och sa: Bla blo ISO bla blo SI IS.
-NEJ!!! Du missade ett ord, nu blir det JÄTTE SUPER KALLT PÅ DIZZED!!!! Skrek Kamaria.
Dizzed blev jätte iskall. Det var ett tjockt isblock på dizzed som Lova kastade med is kraften. Is kraften såg blå, vit och mörk blå ut.
Med iskraft
Ingen märkte att det var en pirat som spionerade på dom :bigeyes: . Piraten såg onskefull ut.
(Om du vill se piraten så är han på bilden.) När isen hadde smält runt dizzed så såg dizzed helt blå ut och
så skakade hon och tuggade på tänderna upp och ner för att hon var SÅ KALL. Lova bara skrattade.
-Bravo nu kan du alla krafter du har. Sa Kamaria glatt.
-Måste vi lämna mig till den onda trollkarlen nu? Sa Lova tyst och rädd.
-Tyvärr så måste vi. Sa Kamaria och suckade tyst.
Lova blev ledsen men hon grätt inte. Till slut så sa hon: Ok. Lite tyst.
Dom gick till lava stället för att där skulle dom möta den onskefulla trollkarlen. Kamaria och Lova kunde inte
väggen till lava stället men dizzed kunde väggen till lava stället så hon gick först och Kamaria gick i mitten och Lova gick sist. Nu var dom framme men den onda trollkarlen var inte där :question: men dom hittade en lapp där det stog smått som Kamaria läste: Jag är inte här. Men du måste träffa mig och lämna prinsessan Lova till mig ändå. Du får lista ut vart jag istället är. Du har 3 dagar på dig. Mwohahaha.
// L.H. P.S. och A.h. Så stog det på lappen som Kamaria läste.
-Jag måste hem till slotts tornet. Ni får lista ut vart han är en litten stund. Sa Kamaria och sprang till sitt hem.
-Jaha, vi går till dig då. Sa dizzed.
-Ok. Sa Lova.
Dom gick till Lovas träkoja och försökte att lista ut vart trollkarlen är i 3 timmar men dom hittade inte på nånting.
-Ååååå, jag årkar inte tänka på vart han är. Sa dizzed och drog sig i håret.
-Ja men vi måste lista ut. Sa Lova.
-Kom IIIGGGEEENNNN!!!! Ankan jag mennar bollyn vet inte du kom igen du borde veta kom igen, kom igen, kom IGEN. Sa dizzed galet.
Dizzed hadde på sig sinna kändis kläder idag även att hon inte var en kändis.
Bollyn tittade jätte konstigt på dizzed för att bollysar kan minnsam förstå på vad pandor siger.
-Dizzed lugna ner dig. Sa Lova.
-VA!!! SKA JAG LUGNA NER MIG NÄR VI MÅSTE RÄDDA HELA VÄRLDEN OCH....OCH.....JAG VILL INTE VARA MED ATT RÄDDA VÄRLDEN LÄNGRE JAG VILL VARA EN VANLIG PANDA. Skrek dizzed.
-JAG VILL VARA EN VANLIG PANDA!!! Skrek dizzed på knä.
Men då hörde dom en änglar kör i luften. Dizzed och Lova tittade förvånnat upp och där kom det en ängel som sakta flög ner från himlen med glitrande sjärnor runt om. -Jag heter Mallinna. Sa Ängeln när hon hadde landat på golvet. Men dizzed och Lova bara kollade med jätte stora ögon på ängeln. Alla sjärnor försvan när ängeln hadde landat på golvet.
-En äng än änge än ägg ange.......EN ÄNGEL!!! Sa Lova och dizzed sammtidigt.
Ängla kören försvan också när hon var på golvet.
-Jag har nånting som ni behöver. Sa Mallinna (alltså ängeln).
Mallinna tog fram en karta och jedde dom till dizzed och Lova.
-Maja har försvunnit. Sa Mallinna.
-VA!!! Skrek Lova jätte högt.
-Ingen fara den här kartan ledder till Maja och vart den onda trollkarlen är. Sa Mallinna.
-Eran bolly ska följa med i hela äventyret. Sa Mallinna.
-Eran bolly kommer att hålla Lova säker och så kan han hjälpa er. Sa Mallinna.
-Ni måste också rädda ängla världen som är där uppe i himlen. Det har kommit onda trollkarlar ditt till ängla världen med ett svart och onskefullt fartyg. Sa Mallinna.
Efter Mallinna sa det så flög hon långsamt upp igen med ängla kören och sjärnorna som kom då.
Då förstog Lova, Bollyn och dizzed att dom hadde fåt ett tillt uppdrag att rädda ängla världen och att rädda världen :cool: .
-Vi måste rädda Maja och ängla världen. Skrek Lova och det var pinsamt :blush: .
Bollyn och dizzed kollade nu konstigt på Lova.
Så här såg Lovas minn ut sen: :blush: .
Hur ska Lova, Bollyn och dizzed rädda: Ängla världen, Maja och världen!!!
(fortsättning följer......)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0