onda trollkarlar och mörka moln :O

Hej allihopa. Ta det lugnt, jag har inte sett några onda trollkarlen eller mörka moln.
Ja i ett spel har jag ju det :S nämligen: Panfu. Alltså......Ähh........Ja om ni ser nånting
konstigt eller nånting som värkar farligt i den där kickaren eller hur det stavas så kan
ni skicka en kommentar till mig. Allting jag har sett är: Ett is berg, dom mörka molnen
och nånting rött :tired: VÄNTA!!! :O nånting rött = kanske nån kraft eller nåting!!! Alla
pandor i Panfu försök att ta reda på det!!!!!
Du sa nåt :O.
Ja den svarta och tjocka texten är kirby8......Ja det är sant att hon ska åka men hon
menade i helgen.
Ja, Hi Hi :D.
Ni vet väl alla pandor i Panfu att det är kickaren i slotsterassen i Panfu eller?
Ja jag vet det i alla fall :D.
Hi hi hi :D.
Jag kan tyvärr inte lägga till bilder på kickaren och det andra.
Synd....Vänta.....Har du mag sjuka?
Nej :D Hur kunde jag då skriva ;).
Åhh.....He he :).
Ja.....Just nu sitter jag framför Tv och tuggar tuggumi ;).
Ha ha......Blä.
Vadå??? Gillar du inte tuggumi?? Det är ju det smarigaste och godaste godiset i hela världen :D.
Nja, jag gillar det inte så....Mycket liksom :blush: .
Ha ha :D. Hur kan man inte gilla tuggumi??? :question: ja ja tillbaka till dom onda trollkarlarna och dom
mörka molnen.
Okidoki :D ;).
Hi hi :D. Jag tror att det är........Någon ond trollkarl som Kruc. TYST!!! :mad: .
Vadå då???? :question: ?????
Man får inte säga K ordet :mad: .
Oj juste :S. Ja em......Vi kanske skriver snart igen allihopa för att nu ska jag skriva klart ett annat inlägg ;).
Ja....Ok. Hejdå allihopa ;) :D.
Hejdå allihopa :).
OCH



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0