smileys paket (prat)

Hej allihopa. Kirby8 är också här ;).
Kirby8 är den svarta och tjocka texten
igen som vanligt :).
Hi hi ja ;).
Ahh, du säger alltid: 'Hi hi ja¨Hela tiden,
det är typ ditt första ord på alla inlägg ;).
Ja och det är det jag gillar :cool: .
Så klart ;). Men du har väll glömt att jag
har bytt smileys paket eller?
Va??? Vilket smileys paket :question: ?????
:S.
Till smileys paket 2 :) :D.
Jaha ;) :D :).
Ok.. Nu har jag faktiskt byt till smileys paket 1 ;) :) :D.
Aha :cool: mitt favorit smileys paket är paket 3 ;).
Hi hi :D. Och mitt favorit smileys paket är paket 1 :D som vi har nu ;).
Hi hi :D :) ;).
Dom här smileysarna på smileys paket 1 är smileysarna jag gillar på smileys
paket 1: :thumbup: :D :cool: :love:.
Ha ha :D. Minna favorit smileysar på paket 1 är dom här: :D
:cool: :) och den här: ;) den sista ser så rolig ut :D.
Hi hi :D :) ;) :thumbup: :love: . Här är min lista på minna favorit smileysar
på paket 1 den 1 är dom bästa och den 2 är dom näst-bästa och så vidare :D:
1: :thumbup: och :D.
2: :cool: och :love: och :) och :P.
3: ;( <--- Jag gillar den lite.
4: :blush: :S och :rolleyes: .
5: :bigeyes: :tired: :thumbdown: .
och mer :D.
Här är minna :D:
1: :cool: ;) :P och :love: .
2: :) :D.
3: :S :bigeyes: :thumbup: .
Och mer :D.
Hejdå allihopa ;).
Hejdå allihopa :D.
och:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0