Olika bloggar och mer

Hej allihopa. Jag hoppas att ni inte blev ledsna på inlägget under det här inlägget
men jag bara vill ha mer kommentarer, pandor (på Panfu) som
läser min blogg och att ni ska vara med i tävlingarna. Men var
inte ledsna, jag vill inte göra er ledsna :(.
Det finns olika bloggar som jag läser som jag tycker är jätte bra :thumbup: .
Jag ska visa er vad dom heter (jag vet inte hur man lännkar alltså jag vet inte
hur man bara klickar på namnet och sen så kommer man ditt, så att ni får skriva
istället) :

en jätte, jätte, jätte bra blogg (en Panfu blogg) som jag läser som Pandania00
har, heter: Pandania.blogg.se .

En annan jätte, jätte bra blogg (en till Panfu blogg) som jag läser, som mollymo
har gjort, den heter: Panfumollymo.blogg.se .

En annan jätte bra blogg som kanske handlar om panfu och så handlar den om
Linnsans/Tassas liv (på riktigt), som jag läser, som en panda på Panfu har gjort,
den heter: Linnsan09.bloggplatsen.se .

Det var några bloggar som är jätte, jätte bra tycker jag. Hejdå allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0