Nya husdjur och om dom + en ny header ;).

Hej allihopa, dizzed här ;).
Jag var inte guld panda en liten stund idag :(.
Men då fick jag vara GULD PANDA i ett helt ÅR :cool: :D.
Ja, om ni inte visste att jag vara guld panda så har jag varit
guld panda senn: Oktober den 24-10 ;).
Så nu när jag är GULD Panda i ett helt år så har jag fått 2 Woobys GRATIS ;).
Och då har jag 4 husdjur ;).
Nu ska jag skriva lite om alla minna husdjur (Ni vet ju vem Rosi är men jag skriver ändå om henne) :
Min Woody:
Namn: Woody.
Ålder: Vet inte?
Bor: I min träkoja (dizzeds träkoja) så klart ;).
Ägare: dizzed :P.
Favorit matt: Starka karameller eller vad det var ;).
Älskar att göra: Bada och att äta karameller och busa ;).
Hur han ser ut: Jag har en bild på honom:
Min rosa Bolly:
Namn: Rosi.
Ålder: Vet inte?
Bor: I min träkoja (dizzeds träkoja) så klart :P.
Ägare: dizzed :D.
Favorit matt: Bolly matt ;) :P.
Älskar att göra: Pyssla, blåsa bubblor, Leka och mer :P ;).
Hur hon ser ut: Hon är en Bolly som är rosa och här är en bild på henne:
Min tjej-Wooby (ett nytt husdjur) :
Namn: Lolo.
Ålder: 0 år (jag fick henne för några minuter eller en timme sen).
Bor: I min träkoja (dizzeds träkoja) såklart :P :D ;).
Ägare: Dizzed :cool: :D.
Favorit matt: Frukt ;P :P.
Älskar att göra: Vet inte? Jag fick ju henne idag :/.
Hur hon ser ut: Det är en Wooby (inte en Woody) som är vit med massor av prickar som är i olika färgern :D.
Jag har tyvärr ingen bild på henne än :(.
Min kill-Wooby (ett nytt husdjur) :
Namn: Namnlös :(.
Ålder: 0 år (jag fick honom idag för några minuter eller en timme sen).
Bor: I min träkoja (dizzeds träkoja) såklart :P.
Ägare: dizzed :D.
Favorit matt: Frukt ;P :D :P.
Älskar att göra: Vet inte? Fick ju honom idag också :/.
Hur han ser ut: Det är en Wooby (Inte en Woody) som är orange :P.
Har ingen bild på honom heller :(.
Hej allihopa ;).
KIRBY8!!! Oj..... Du skrämde mig :).
He he ;). Vi skulle ju träffas i din träkoja nu, det hade ju vi bestämt ;).
Ja juste ;). Jagskrev om minna husdjur ;), vill du också det?
Ja :D. Vilken bra idé, dizzed ;) :) :D.
Ok ;).
Jag ska skriva om minna husdjur nu, alla bloggläsare ;).
Ok :), jag har ändå skrivit klart om minna husdjur :D ;).
Ja.... Här är om minna husdjur:
Om min tiger Bolly:
Namn: Honey :P.
Förlåt om jag avbryter, kirby8 men ska du skriva om dinna husjdur som jag gjorde ? Alltså
Skriva vart dom bor och sånt som jag har skrivir  ? :D :P :).
Ok :D ;) :) ;P :P.
Nu fortsätter jag med min Tiger Bolly:
Ålder: Har ingen anning??? :question: .
Bor: I kirby8s träkoja ;) :cool: :P :D.
Ägare: Kirby8 :cool: ;) :D :).
Favorit matt: Bolly matt :P ;) :) :D.
Älskar att göra: Skriva brev, Leka, Myssa och mer ;) :P ;P :D.
Hur han ser ut: Jag har en bild på honom :). Här är en bilden på honom:

Min Marieta:
Namn: Marieta.
Ok..... Jag orkar faktiskt inte skriva mer.... Jag är så trött :tired: .
Men jag har med mig min tiger bolly i din träkoja, dizzed. Så då kan vi väl ha......
Nånting!
Ok :D ;). Vi kan ha en Talang jakt och då kan vi vara domare så du och jag mfår sitta i mjuka stolar ;).
JAA :D. Men vilka ska tävla???? Jaha:
Våra husdjur ska tävla ;P :D ;).
Japp ;).
Vi kanske skriver imorgon vilka som van på Talang jakten som jag och kirby8 ska göra på skoj ;).
Japp :D. Så vi kan tyvärr inte blogga mer idag :(.
Nepp..... Men minna husdjur kanske bloggar lite ;).
Ok :D ;) ;P :P.
Hejdå allihopa ;P :P :) ;).
Hejdå allihopa.... Ojdå.... Jag skrev ingenting om den nya headern men det gör väl ingenting ;).
Ja ja, då skriver jag väl det nu ;) :
Jag har gjort en ny header :D!
Hejdå allihopa, igen :D :P ;).
P.S. Imorgon alltså på fredag är det GULDPANDA DAGEN :D ;) :) :P ;P.
Och så funkar överasskning maskinen idag ;) :) :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0