Nu är jag hemma ;) + Kom igen, Ella :mad: .

Hejsan svejsan ;). Ja, ni vet väl att jag hade åkt till ett hotell!
Visste ni inte det???, ja ja då vet ni i alla fall det nu ;).
Jo, nu är jag hemma ;) :D :).
Och snart om Panfu:
Vi kommer kanske snart till BITTERLAND :D.
Det blir kult och spännande.............. Men det kan vara
farligt! Och detta meddelande som kommer snart är till Ella:
KOM IGEN, ELLA!!!!!!!!
Ojdå.... förlåt men:
När vi nästan ska åka till Bitterland som kommer att bli kult och spännande.......
och kanske farligt :S, ja ja då säger Ella i bloggen att det kan vara LIVSFARLIGT
och att vi INTE ska dit :mad: AAAAAAAAARRRRGGGGGG Jag har längtat efter att
se hur Bitterland ser ut :mad: .
Ja ja.
Hejdå allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0