NU ÄR DET DAGS!!!!!!

Hej allihopa :bigeyes: . Den TJOCKA och svarta texten är kirby8!
:bigeyes: :bigeyes: :bigeyes: .
Japp ;).
Varför är dina ögon så stora, dizzed :/ :question: .

VARFÖR!!!!!! :bigeyes: .

J.....ja :question: :/.

JO:

LÄS PANFU BLOGGEN!!!!!!!!!!! ÄR DU REDO, KIRBY8!!!!!!!!!!

Redo för vad???????

Kirby8...... och alla andra.............. Är ni redo? Läs Panfu bloggen så vet ni vad jag snackar OM!!!!!!

Ääääh...........

Klicka HÄR för att komma till Panfu bloggen och läs att ni ska ÅKA TILL BITTERLAND :bigeyes: woops :/ :(.

SKA VI ÅKA TILL BITTERLAND!!!!!!!!!!!!!!!!! :bigeyes: .

Ja det var det jag mennade :(.

DET KAN JU VAA FARLIGT!!!!!!!!!!!!!!! :bigeyes: .

JA, JAG VET MEN NU HAR VI CHANSEN ATT RÄDDA PANFU FRÅN ONDSKAN :bigeyes: :cool: .

Ja :blush: , dizzed....... :blush: .

Va?! Tala! Vad mennar du?????????????

Inte Bitterland :mad: :( :blush: .

JO......... Aa........... aha........ ok........du är rädd!

Jaaaaa :blush: :(.

Men det är lugnt, alla pandor ska vara med varandra och skydda alla och rädda Panfu :cool: .

Mmmmm..... :blush: :(.

Jag ska i alla fall köpa flyggplans kläder tilll mig på Panfu och hämta Rosi........ Nej.... Jag får inte hämmta Rosi...

Varför???

Det kan vara LIVSFARLIGT och då ska jag skydda Rosi och min Woody i min träkoja!

Och...... Om jag inte klarar mig så är i alla fall minna husdjur skyddade ifrån Evron och hans ondska :( :mad: .

Jag hoppas att du inte dör :( ;(...... Eller min bolly ;( :(........ Jag ska göra som du, Jag ska lämna min bolly i säkerhet och gå till Bitterland och om jag dör så ;( :( är i alla fall min bolly i säkerhet ifrån Evron och hans ondska ;(. Jag hoppas då att min bolly klarar sig ;( :( :love: . Jag ska låsa min träkoja när jag går till Bitterland :mad: :cool: ;( :).

Ja.... Jag ska också låsa min träkoja :).

Så vi ses alla pandor....... Om vi klarar oss i Bitterland ;( :( :).

Japp ;) ;(.

Hejdå allihopa...... Vi får hålla tumarna på att alla pandor och hela Panfu klarar sig ;(...... Men jag tror att hela Panfu kommer att räddas :love: :cool: .

Hejdå allihopa....... och allting som dizzed sa också :D.

P.S. Vi kanske åker till Bitterland idag.... Eller imorgon ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0