När Rosi och Honey träffades

Hej allihopa. Jag är dizzed.
Jag vet att Rosi har rymt från min träkoja
för att träffa Kirby8s bolly som heter Honey!
Hur jag viste det? Jo:
Jag läser så klart vad Rosi och dom andra skriver i bloggen ;).
Och när jag såg att Rosi skulle rymma, så kollade jag NOGA vad
Rosi hållde på med.
Sen när Rosi skulle rymma så tänkte jag låsa hela min träkoja... men
jag ångrade mig sen så jag kunde se vad Rosi och Honey gjorde!
Jag jobbar inte i glassbaren klockan 3 på eftermiddagen.......... Men
jag spionerade på dom ändå!
Jag klädde mig i annorlunda kläder, jag kan skriva hur jag såg ut:
Jag hade disco-tröjan på mig, jag hade brun panda-färg och så hade jag
håret som en tofs!
Så såg jag ut och sen gick jag till glassbaren klockan 3 på eftermiddagen och
i panda serven: Bollyland!
Sen så satt jag mig på ett bord som NÄSTAN var bredvig bordet som Rosi och Honey
satt i.
Sen så kollade jag på dom då och då ;).
Dom pratade och jag tror att dom blev vänner ;) :) :D.
Det var extra fint pynt och snygg design då i glassbaren ;) :) :D.
Det var prickigt på väggen och rött golv ;) :) :D.
Det var gratis mat där ;).
Ja, ni tror väl att Rosi och Honey köpte glass då...... Men det finns också matt där så då köpte dom
dagens mat ;) :P :) :D.
Dagens matt var: Spagetti med köttfärs sås ;) :P.
Honey bara åt och åt upp nästan all matt så han blev helt gladdig runt munnen :) :P.
Rosi åt bara lite och sen fnitrade hon.
Rosi hade små röda kinder fast man såg det inte nästan för att hon är ju rosa!
Jag knäppte ett kort på dom, här är kortet:
Dom köpte också var sin smodi :P (som ni kanske ser på bilden).
Jag tror nog att Rosi är lite :love: i Honey ;) ....... Eller mycket :love: i Honey ;).
Alltså Rosi är nog kär i Honey ;).
Ja ja.
Hej dizzed. Vad gör du???
ROSI!!!!!!! Jag mennar Rosi? Vad gör du här?
Jaha?????
Jag............ Jag bara gör ett inlägg till bloggen om........ Natur och djur!

Men nu ska jag gå...... jag måste...... Träffa kirby8 Hejdå!
Ok...... Hejdå.
Konstigt, dizzed brukar inte vara så konstig :S.
Vet ni varför dizzed värkar vara konstig? :S :question: .
Hejdå allihopa
//Rosi :love: .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0