Minna kattungar <3 del 1

Hej allihopa. Jag kanske ska göra en saga om minna katt ungar. Men just nu
så är det här bara om minna kattungar. Jag har 3 kattungar som heter Lady,
Luffsen och Shannon. Shannon är den största alltså.........em.....Jag skriver
om dom på ett enklare sett:
Shannon:
Namn: Shannon.
Ålder: 0 och ett halft (7 månader.)
Föreldrar: Pappa: Mascot och Mamma: Tiffany.
Busig: Ja!
Vänner: Lady, Luffsen och Mascot.
Lady:
Namn: Lady.
Ålder: 3 månader.
Föreldrar: Pappa: Gatto och Mamma: Cloetta.
Busig: Ja!
Vänner: Luffsen, Shannon och Cloetta.
Luffsen:
Namn: Luffsen.
Ålder: 3 månader.
Föreldrar: Pappa: Gatto och Mamma: Cloetta.
Busig: Ja!
Vänner: Shannon, Lady och Cloetta.
inte om kattungarna: Lady, Luffsen och Shannon:
Det var litte om minna kattungar och som ni ser så har Luffsen och Lady samma föreldrar för att Ladys
brosa är Luffsen och Luffsens Syrra är Lady :D.
Jag tror att jag ska göra en saga om dom. Jag har ju parfekta bilder på Lady och Luffsen och
här är min bästa bild på dom:
Hejdå allihopa.
Psst Läs inlägget under och jag kommer att kanske skriva ett tillt inlägg snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0