Min och min kompis reklam om zoo

Hej alla!
Jag och min kompis har gjort mycket och spelat ett data spel som heter: Zoo tycoon 2 :D.
Vi gjorde en reklam film om vårt zoo också :D :P.
Vi gjorde också en Littlest pet shop cirkus :P men den kanske jag lägger up på bloggen (kanske)
Och min kompis har ett eget YouTube konto!
Klicka HÄR för att komma till hennes YouTube konto :P.
Våra andra filmer fins också om ni klickar på länken till min kompis YouTube :P ;) :D :). 
Här är reklam filmen om mitt och min kompis (anna) zoo :P:


Kommentarer
Postat av: SuperAnnis

Jag älskar våran video! Förresten. Har du sett min nya design?

Jag ska maila dig snart //SA

2011-02-27 @ 18:12:34
URL: http://superannis.blogg.se/
Postat av: dizzed (bloggens ägare)

Hej :D.

Till SuperAnnis:

Ja, jag har sett din nya design , jätte fin ;).

Jag gillar också videon som vi gjorde :D :) :P ;P.

Men....... Ärsh pärsh!

Jag ska kanske snart skicka ett mail till dig ;).

Hejdå!

//Dizzed ;).

2011-02-27 @ 21:51:46
URL: http://dizzed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0