Min kompis blogg :D

Hej alla blogg läsare! :D.
Min kompis är kvar hemma hos mig :D.
Jag och min kompis har jätte kult :D,
och min kompis har gjort en blogg hemma hos
mig och då hjälpte jag till med den :D.
Klicka HÄR för att komma till min kompis blogg :D.
Men tyvärr råkade hon knappa in fel E-Postaddres
så hon kan inte blogga eller göra någonting med
den bloggen längre :S :(.
Men då gjorde hon en ny blogg med rätt E-Postaddres :D.
Klicka HÄR för att komma till min kompis blogg som hon kan
skriva och ändra på :D ;) :P.
Hejdå allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0