Man Machine

Hej allihopa.
Ni känner nog igen låten: Man Machine.
Om ni inte känner igen låten: ''Man Machine'
så har jag lagt låten till det här inlägget ;).
Hi, hi :D..... Jippi ;) :D :).
Ja den tjocka och svarta texten är kirby8 ;).
Japp ;) :) :D.
Ja ni trodde väl att vi inte var vänner för att kirby8 skickade massor av
arga och ledsna smileysar och sa arga saker till mig som: Jag gillar dig inte eller Låt mig vara!
men hon sa bara det till Evron, jag vet inte om Evron hörde det men hon var ändå arg och ledsen
på Evron för att han kanske tar över panfu :mad: så hon sa inte det till mig ;).
Nej då ;) vi är ju bästa vänner :D :) ;).
Japp :).
Tillbaka till: 'Man Machine'' .
Okidoki ;).
Här är låten 'Man Machine'' :
Lite text om 'Man Machine'' :
MAN
________Machine
_______Machine
______Machine
_____Machine
____Machine
___Machine
__Machine

MAN
_____Machine
_____Machine
____Machine
___Machine
___Machine
__Machine
_Machine.



Det var lite om låten: 'Man Machine'' ;) :D :).
Japp ;).
Låten: 'Man Machine'' är en av minna favorit låtar ;) :D :).
Hi, hi :D.
Kraftwer är bäst :cool: .
Hejdå allihopa ;) :D :).
Hejdå allihopa :) ;) :thumbup: :D.


:D :) ;).
:D :) ;).

Kommentarer
Postat av: Magnus Ukkonen aka Maxivendel

Helt rätt Kraftwerk är jättebra!

2011-02-11 @ 21:18:39
URL: http://maxivendel.blogspot.com
Postat av: Ing0

Kraftwerk rockar fett! :D

2011-02-11 @ 23:08:33
URL: http://Nuclearimages.com
Postat av: dizzed-bloggens ägare

Ja, kraftwerk är jätte bra :D.

2011-02-12 @ 10:34:52
URL: http://dizzed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0