Littlest pet shop Cirkusen :P :D :)

Hej allihopa! :D.
Ja, ni har väl sett att jag och min bästa kompis har gjort en Zoo Tycoon reklam för vårat fyra-sjtärniga zoo, eller?
Ja, ja, Iallafall så hade jag och min bästa kompis gjort en Littlest pet shop, Cirkus också :P.
Den filmade jag :D.
Min bästa kompis sa rösten till Cirkus-Cheffen...... Alltså hunden :D, och massor av andra sa hon rösten till också ;). Och jag hade rösten till kamrea-gubben :P (kräftan) och massor av andra ;).
P.S. Ring inte numrena som visas på filmen, dom har vi bara hittat på!
Och innan ni ser filmen så kanske ni vill se och läsa på min bästa kompis blogg :P.
En länkning till min bästa kompis blogg kommer :P: Klicka helt enkelt HÄR för att komma dit ;) :P.
Så, Nu kan ni väl se filmen då ;).
Här kommer den :cool: :
Var den bra? ;).
Jag hoppas det iallafall :) :D.
Om ni vill se fler videor så kan ni komma till min bästa kompis YouTube ;).
Klicka helt enkelt på hennes YouTube namn ;) : Ansiisen och Eyreewocky :P.
Och såklart så kommer jag att göra Littlest pet shops videor och visa dom på bloggen :P,
men just nu så har jag inga fler :).
Hejdå allihopa :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0