K.....Kirby8.......Inte vän med.... ;(

Hej allihopa :(.
Varför är du ledsen :question: :(.
Den snea texten är min bolly som heter:
Rosi. Jag och ki..... Kir........by.........hejdå.
Nej.... Vadå ki kir by ???????????????????
Dizzed???? Ok hon är inte här nu men hon kommer
nog snart!
Ja och nu är jag här........ ;( :( kir......
Vadå kir nu börjar jag bli väldigt ARG dizzed :mad: .
Bla bla bla.... Du får väl lägga upp en bild, Rosi för att
du har ju alltid viljat det ;) ;(.
Jippi :D. Här är den:

Hi hi :D. Du och kirby8 ;). Ni är ju bästa vänner :D.
Inte nu.... ;( ;( :( :(.
va???
Jag var inloggad på panfu och det var kirby8 också och vi var på samma panda-värld.
Ja ;). Och :question: .
Jag var i staden och sen gick jag till: 'san franpanfu'' och där var kirby8 som satt på marken :).
Ja, fortsätt :).
Ja, sen så gick jag till kirby8 som var på marken för att hon gjorde den där: 'ledsna'' smileysen på panfu.
Hmmmm.... Undrar varför :question: .
MMM, sen gjorde jag en frågande smiley tillbaka.
Fortsätt ;).
MMM, sen gjorde kirby8 en ARG smiley.
Undrar varför???? :question: .
Sen så sa hon: 'låt mig vara!'' .
Va!!!??? :bigeyes: .
Ja och sen skulle jag gå till hennes träkoja men då var den låst! Sen gick
kirby8 till sin träkoja, hon låste upp, och jag kom in sen till hennes träkoja.
Jaha, jaha, fortsätt ;).
Sen när jag var där så var kirby8 också där. Sen sa jag: 'förlåt mig'' Då sa kirby8: ''lugnt'
då skickade jag en glad smiley.... Men sen så sa hon: 'Nej'' Alltså jag tror att hon mennade:
'lugnt nej'' . Sen gjorde hon massor av ledsna och arga smileysar. Hon sa också flera gånger det här:
Låt mig vara, Aaah, Det var inte snällt, Gå härifrån och mycket mer :(.
Ja, men hon tyckte väl att du störde henne väl?
Det tror jag inte :( hon vill nästan aldrig vara själv (ok kanske ibland), och hon sa till och med:
'Jag gillar dig inte'' Och sen massor av ledsna och arga smileysar ;( :(.
Jag tror nog att hon inte vill vara min bästa vän.. Vi kanske ska sluta vara vänner då :( ;(.
Men :bigeyes: :( jag vill inte det då har ju vi inte kirby8s och dizzeds blogg då kanske till och med bloggen
försvinner ;( :(. 
Mmm... Synd att man inte kunde chatta då så jag kunde fråga varför :(. Ja ja.
Hejdå allihopa. (Och kanske kirby8 :( ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0