Kirby8 kan inte blogga :(.

Hej allihopa. Var inte ledsna... Kirby8 ska INTE sluta att blogga.
Hon kan bara inte blogga idag för att hon har åkt bort. Ja hon
kommer iallafall hem i morgon (kanske). Jag ska till och med
ge henne en liten överasskning eller fler :cool: . Paolina9 alltså
en av minna bästa vänner på panfu sa att jag kunde logga in på
stardoll (ett online spel) och köpa många presenter till henne och
när hon kommer hem och spelar stardoll så har hon fått jätte många
presenter :D :) ;) :D :D :thumbup: . Det ska jag göra ;). Ja det var
det jag skulle skriva idag och jag skriver kanske mer inlägg sen.
Hejdå allihopa.
P.s om ni vill så kan ni skicka en kommentar till mig och där kan det stå vad jag
ska ge kirby8 som överaskning SNÄLLA.

Kommentarer
Postat av: kirby8

Värkligen :). Jippi jag har säkert många presenter på stardoll :P.

Tack <3.

Hejdå.

//kirby8.

2011-02-06 @ 18:47:46
URL: http://dizzed.blogg.se/
Postat av: dizzed

Japp :). Så skynda dig.

Håll höjd.

//dizzed.

2011-02-06 @ 18:49:39
URL: http://dizzed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0