Kirby8 är borta i morgon så snälla gör henne glad!!!+ en jobbig chef :tired:

Hej allihopa. Rubriken är rätt lång men det gör väl ingenting.
Puhh, ja.
Oj juste jag glömde att berätta :) kirby8 är borta i morgon.
Inte bokstavligen men hon åker bort på riktigt hemma.
Ja, den här tjocka och svarta texten är jag, kirby8 :) och
den normala texten är dizzed (som vanligt) ;).
Japp :). Kirby8 varför sa du: Puhh ja????
Det är vår jobbiga chef igen :tired: han ber mig att: mata honom,
klapa honom, ge vatten till honom, flytta tunga saker till hans rum,
laga matt, städa hans rum och massor av mer jag orkar INGENTING MER!!!!!
Ahh, han är alltid jobbig när han får bästemma ;). Men det är du som äger honom.
Ja........DIZZED DU ÄR ETT GENI. Jag bästemer över honom egentligen :cool: .
Men vi lovade honom att vi skulle vara bärsänter till honom i ett helt år!!! :S det var
ju han som inte somnade.
Denna: Han behövs skriva i inlägget så alla vet ;).
Aaa......Det är en bolly......En tiger bolly en. I panfu.
Japp :). Det är min bolly i panfu och minns ni inte att jag och dizzed....(och tydligen tiger bollyn)??!!
Hadde slå valt (eller vad det heter) och den som somnade först förlorar och den som inte somnade...
Van och jag och dizzed somnade först så vi måste vara bärsänter i ETT HELT ÅR!!! Åt min tiger bolly :tired: .
Ja :tired: han bedde mig att fixa en son här till honom:
(alltså det var kirby8s men han ville ha en son på sig själv på :tired: ) men jag har ännu inte gjort en sån :) :P :D.
DIZZED!!! Man måste göra som vinnaren sejer :mad: .
Var inte så arg jag ska göra en snart.....
Aaa, ok.
Juste det där med att kirby8 åker bort i morgon......Alltså hon skulle bli jätte glad om ni typ...... Skickar en kommentar till henne eller nånting.
Japp :D innan jag åker i morgon bitti :) :D.
Japp.......Jag ska logga in på Lpso och stardoll och kanske panfu nu.
Ok ;). Jag ska fråga om jag får göra ett Lpso djur nu :D ;).
MMM men man måste få en Lpso kod för att logga in där och koderna finns i LPSO gose djur :S.
Ååh, nu kommer jag aldrig att få ett lpso djur men jag ksnke får ett.
Ja ja men jag måste publicera detta om: Ett...............Två...................Åååh................TRE!!!.
Hejdå allihopa :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0